sten:hvor lang er produktlivscyklussen? har vi råd til de ting vi vil
forstå kunder, købsadfærd beslutninigsproces, hvor, hvad hvornår træffer de dem, når det er gjort = hvilket medeier skal vi bruge, og vores usp, strategi
Ikke hvad for nogen modeller, men hvad har vi brug for at vide
Skite (arketype) hvem er vores målgruppe, tegn en arketype af målgruppener han lyshåret, man/kvinde osv...uden man ved hvilke preferencer har de over for vandi øjeblikket drikker vores arketype meget jordbærmilkshake, og bliver påvirket af venner, så kan man lave analyse og finde ud af om man har ret
PEST, i dk kan man argumentere for at PEST ikke er så væsentlig
SWOT opsamler bare, kan godt bruges
virksomhedsplan
vi fokuserer på det danske marked, og vi kender den politiske osv... overbevisning, og vil derfor ikke lave analyser heraf.
der skal henvises til bloggen i rapporten
Samarbejde med http://www.123skolemad.dk/ om flaskeautomat på skoler, eller http://www.skolemaelk.com/ (konkurrent)
hvor køber børn (nonfood) legetøjsforetninger, sportsbutikker, tøjbutikker
evt. statement tattoos, "lev stærkt dø ung" "fuck min mor, det gjorde min far"navletattoo (offensive)
onsdag den 16. april 2008
En snak med Sten
Etiketter:
Daglig opdate,
Metode,
Rapport
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar