onsdag den 9. april 2008

Udkast til problemformulering og 3-ring target

Dorthe

Målgruppen 8-12 år drikker ikke nok vand. Forældrende ønsker de skal skifte nogle af de usunde læskedrikke ud med vand, men målgruppen har indtil videre ikke hoppet på den.
Hvordan ændres målgruppens læskedrikke vaner? Hvordan får vores produkt fodfæste på dette marked?

3-Ringtarget:
1. Sjov
2.Historie
3.Innovativ

1 kommentar:

Thomas Christensen sagde ...

Det er selvfølgelig altid dejligt at lave en 3 ring ... men inden i sætter jer fast på noget tror jeg at i skal ud og snakke med jeres målgruppe (dreng/pige).

Hvad er vigigt for dem ?

Jeg snakkede om hvordan MTV laver deres research af målgruppen det kunne I evt. kigge lidt på.

Denne video viser det ca. 1/3 inde i programmet.

http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/cool/view/